Δεν είναι μόνο η αμετάκλητη κατασπατάληση του περιβάλλοντος και αναντικατάστατων πόρων. Είναι επίσης η ανθρωπολογική καταστροφή των ανθρώπινων όντων που μεταμορφώνονται σε παραγωγικά και καταναλωτικά κτήνη, σε εξαχρειωμένους ζάπερ...

Κορνήλιος Καστοριάδης

...του μπάτσου

του Κλεάνθη Γρίβα

  • Ένα εξουσιαστικά μεταλλαγμένο ζόμπι, που η ύπαρξη του εξαντλείται στα χέρια, τα πόδια, το περίστροφο, το κλομπ, κάποια γεννητικά όργανα (ανύπαρκτης ή αμφίβολης λειτουργικότητας) και έναν απλαστικό εγκέφαλο (ο οποίος διευκολύνει αφάνταστα την επιτέλεση του θεάρεστου λειτουργήματος του βασανιστή).

  • Μια διεστραμμένη ψυχοπαθητική προσωπικότητα, ένα φρανκενσταϊνικό μείγμα Παπαχρόνη, Ντάλτον, Νταβέλη και κουτσαβάκη, που προγραμματίζεται εξουσιαστικά για να εκδηλώνει μια ανεξέλεγκτη καταστρεπτική επιθετικότητα και να δηλώνει ξεδιάντροπα με χίλιους τρόπους ότι (αυτό, το διανοητικά υπολειπόμενο ζόμπι) είναι το ευνοούμενο εκτελεστικό όργανο της εξουσίας και έχει εξοπλιστεί με το αποκλειστικό δικαίωμα «να γαμάει και να δέρνει», και αντιστρόφως.

  • Ένα αποκρουστικό ανθρωποειδές (που η εμφάνιση του και μόνο, θίγει την αισθητική και προσβάλλει την αξιοπρέπεια και μόνο κάθε πολιτισμένου ανθρώπου), το οποίο, με την αλαζονεία, τις κουτσαβάκικες κινήσεις, το ηλίθιο βλέμμα και τον πρωτόγονο λόγο του, εκτοξεύει εναντίον της κοινωνίας την αφόρητη χυδαιότητα, το απύθμενο κενό, την τρομακτική βαρβαρότητα και το καταχθόνιο ψυχοδιανοητικό του σύμπαν.



    5 comments so far.

    1. Mr Arvulas
      Χαιρετω!σε προσκαλω στο μπλογκ μου να συμμετεχεις!
    2. Ανώνυμος
      Προς τον κύριο Γρίβα.Με τόση πείρα που έχετε επιτρέπεται με την ιδιότητα του ειδικού σε θέματα ψυχικής υγείας να δίνεται μια τέτοια περιγραφή των αστυνομικών,και αν θεωρείτε οτι είναι σωστή είναι αυτός επιστημονικός τρόπος προσέγγισης;εγώ (και άλλοι πιστεύω)που σας διαβάζουμε ,περιμένομε απο εσάς τους ειδικούς μια άλλη προσέγγιση των φαινομένων της βίας.
    3. Zed
      Φίλε ανώνυμε μπορεί και να έχεις δίκιο :) Ωστόσο, ο Γρίβας δεν είναι αυθεντία για να αντιμετωπίζεται ως τέτοια. Και απ' όσο ξέρω δεν διεκδικεί και τέτοιο τίτλο.

      Όσον αφορά στο περιεχόμενο δε νομίζω ότι κάνει κάτι λάθος στη συμβολική κριτική του απέναντι στην αστυνομία.

      Έχεις δίκιο όμως ότι αν κανείς θέλει να αναλύσει το φαινόμενο της βίας πρέπει να το κάνει με άλλους όρους.
    4. Ανώνυμος
      Ζητώ συγγνώμη για τη φορτισμένη ερώτηση,αλλά τα φαινόμενα της βίας πολλαπλασιάζονται σε όλα τα επίπεδα, η ιστορική στιγμή είναι κρίσιμη(αυτό μου λέει η πείρα μου)και το πως εκφράζεται ο καθένας απο εμάς έχει απήχηση σε πολλά επίπεδα.Το να στέλνουμε αναθέματα και αφορισμούς δεν είναι λύση για οτιδήποτε,και όσοι εκφράζονται δημόσια θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί.Δεν χαρακτήρισα αυθεντία τον κύριο Γρίβα,αν και μπορεί να είναι στον τομέα του.Εγώ τον γνωρίζω απο άρθρα,και εκπομπές με τον τίτλο του ψυχολόγου,καιο τρόπος κριτικής του για τα όποια σώματα ασφαλείας μου θύμισε εφηβικούς θυμούς.Προσωπικά δεν θεωρώ τη βία λεκτική ή άλλη λύση για οτιδήποτε,αλλά γνωρίζω οτι είναι θέμα δύσκολο και διαχρονικό,το οποίο καλύπτεται εύκολα ακόμη και με προοδευτικές θεωρίες. Απλά με απογοήτευσε η προσέγγισή του.
    5. Zed
      Σ' αυτά που ρωτάς έχει πολλές απαντήσεις ο ίδιος ο Γρίβας στο βιβλίο του «Αντίσταση στην εποχή του τίποτα», το οποίο εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ.

      Όντως, το επίπεδο της βίας ανεβαίνει εκατέρωθεν. Και πρέπει να προβληματίσει το ότι ορισμένοι ηδονίζονται μ' αυτό το γεγονός. Κατ' αυτή την έννοια, συμφωνώ ότι έχει σημασία ο τρόπος που εκφραζόμαστε. Θεωρείς ότι είμαστε σε σημείο ιστορικής καμπής;

      Κι εγώ κάτι τέτοιο πιστεύω. Μόνο που είμαι άκρως απαισιόδοξος ως προς το τι πρόκειται να επιφέρει η ιστορική εξέλιξη, κρίνοντας από το φαντασιακό της σημερινής κοινωνίας. Ρατσισμός, ακραίος φασισμός που απ' ότι φαίνεται μέχρι τώρα ήταν στην αφάνεια με πολύ υποκριτικό τρόπο και δίψα για αίμα...

    Δημοσίευση σχολίου



    copy is right...